back-iconshare-icon

Better Customer Service (Better Customer Service (ပိုကောင်းတဲ့ ဝန်ဆောင်မှုတွေနဲ့ ယှဥ်ပြိုင်နိုင်ဖို့))

“ပလိုင်းပေါက်နဲ့ ဖားကောက်နေသလို မဖြစ်ရအောင်” - Better Customer Services ပိုကောင်းတဲ့ ဝန်ဆောင်မှုတွေနဲ့ ယှဥ်ပြိုင်ပါ။ 

လုပ်ငန်းတူတွေ၊ ထုတ်ကုန်တူတဲ့ လုပ်ငန်းတွေ ပြိုင်ဘက်တွေ များလာတယ်။ ငါတို့ကတော့ အရည်အသွေးနဲ့ ပြိုင်မယ်။ ဈေးနဲ့တော့ ဘယ်တော့မှမပြိုင်ဘူး။  

အရည်အသွေးတူရင်တောင် ကျွန်တော်/ကျွန်မတို့ ကတော့ ဝန်ဆောင်မှု ပိုကောင်းအောင်လုပ်ပြီးပြိုင်မယ်။ ဒါဆို ဝန်ဆောင်မှုကောင်းအောင် ဘယ်လိုလုပ်ကြမှာလဲ။ ဝယ်သူတွေနဲ့ တိုက်ရိုက်ထိတွေ့နေရတဲ့ ဝန်ထမ်းတွေကို ဘာတွေသင်ပေးရမှာလဲ။ Customer Service Strategy က ဘာဖြစ်မလဲ… 

ဝန်ဆောင်မှု ပိုကောင်းအောင် လုပ်နိုင်ဖို့အတွက် 

➡️ ၁) ကိုယ်တိုင် ဝန်ဆောင်မှု ဆိုတာ ဘာလဲဆိုတာ ရှင်းလင်းဖို့လိုတယ်။ 

➡️ ၂) “ပလိုင်းပေါက်နဲ့ ဖားကောက်နေသလို မဖြစ်ရအောင်” ဝန်ဆောင်မှု စည်းမျဥ်းတွေကို နားလည်ပြီးတော့ ဝယ်သူတွေနဲ့ ရေရှည်ဆက်ဆံရေး တည်ဆောက်နိုင်မယ့် နည်းလမ်းတွေကို သိထားရမယ်

➡️ ၃) ဝန်ဆောင်မှု ပိုကောင်းလုပ်ဖို့အတွက် နားလည်ထားရမယ့် နည်းလမ်းတွေ၊ ရှုထောင့်တွေကို ကျေညက်ပြီးတော့ ကိုယ့်လုပ်ငန်းရဲ့ ဝန်ဆောင်မှု ပိုကောင်းအောင်လုပ်မယ့် ဗျူဟာတွေကို စနစ်တကျ ရွေးချယ် ချမှတ်နိုင်ဖို့လိုပါတယ်။ 

ဒီလိုအသိပညာတွေကို ဖြည့်ဆည်းပြီး ဝန်ဆောင်မှုကောင်းကောင်းနဲ့ ဈေးကွက်ထဲမှာ ယှဥ်ပြိုင်မှုစွမ်းအားကို မြှင့်တင်နိုင်ဖို့အတွက် Better Customer Service Online Course ကို 

◼︎ Customer Service Staffs တွေ 

◼︎ဝယ်သူတွေနဲ့ တိုက်ရိုက်ထိတွေ့နေရတဲ့ Sales & Marketing Staffs တွေ 

◼︎ Supervisor တွေ၊ မန်နေဂျာတွေ အပြင် 

◼︎အသေးစား၊ အလတ်စား လုပ်ငန်းရှင်တွေအတွက်ပါ လေ့လာနိုင်ဖို့ စီစဥ်ပေးလိုက်ပါတယ်။ 

ဒီသင်တန်းမှာ သင်ကြားမယ့်အကြောင်းအရာတွေဟာ ဝန်ဆောင်မှု လုပ်ငန်းအမျိုးအစားတစ်ခု ဖြစ်တဲ့ ခရီးသွားလုပ်ငန်း တစ်ခုကို TripAdvisor မှာ ခြောက်နှစ်ဆက်တိုက် ဆုရစေခဲ့နည်းလမ်းတွေလဲ ဖြစ်ပါတယ်။ 

 

 

— 

တစ်ပတ်တာ အချိန်ပေးလေ့လာပြီး ဆရာနဲ့ပါ တိုက်ရိုက်မေးမြန်းဆွေးနွေးနိုင်ဖို့အတွက် စီစဥ်ပေးထားပါတယ်။ 

—- 

သင်တန်းကြေးကိုလဲ အားလုံးတတ်နိုင်အောင် စီစဥ်ပေးထားပါသေးတယ်။ 

  • Company များမှ ဝန်ထမ်းများကို တက်ရောက်စေချင်တယ်ဆိုရင်လဲ Corporate Special Offer ကို ၅ ယောက်ကနေ စပြီး ရယူနိုင်ပါတယ်။ (အသေးစိတ်ကို မက်ဆေ့ကနေ စုံစမ်းနိုင်ပါတယ်။) 

— 

“ပလိုင်းပေါက်နဲ့ ဖားကောက်နေသလို မဖြစ်ရအောင်” - Better Customer Services ပိုကောင်းတဲ့ ဝန်ဆောင်မှုတွေနဲ့ ယှဥ်ပြိုင်ပါ။  “BCS” လို့ မက်ဆေ့ပို့ပြီး စုံစမ်းလိုက်ပါ။

InstructorMin Than Htut
MMK 83,000
  • yellow-star5.0 (311 ratings)
  • world-iconMyanmar
  • lessons-icon22 Lessons
  • users-icon311 Students

What you’ll learn

ဒီသင်တန်းမှာ
Module 1: ဝန်ဆောင်မှု ဟုဆိုရာဝယ်

✅ ဝန်ဆောင်မှုရဲ့ ထူးခြားချက်များ 

✅ ဝယ်သူများရဲ့ တန်ဖိုးမျာကို တွက်ချက်ခြင်း

✅ ဝန်ဆောင်မှု ပိုကောင်းလာဖို့ လိုအပ်တဲ့ အချိတ်အဆက်များ 

✅ ဝန်ဆောင်မှု အမျိုးအစားများ 

Module 2: ဝန်ဆောင်မှု စည်းမျဥ်းများ နှင့် ဖောက်သည်များနဲ့ ရေရှည်ဆက်ဆံရေး တည်ဆောက်ခြင်း 

✅ ဆက်ဆံရေးကောင်း တည်ဆောက်ဖို့အတွက် လိုအပ်ချက်များ

✅ ဝန်ဆောင်မှု စည်းမျဥ်းများ 

✅ ဖောက်သည်များ နှင့် ဆက်ဆံရေကောင်း တည်ဆောက်နိုင်မယ့်နည်းလမ်းများ 

✅ ထပ်ခါထပ်ခါ ဝယ်တဲ့လူတွေ ဖြစ်လာဖို့အတွက် လုပ်ဆောင်ရမယ့် နည်းလမ်းများ 

Module 3: အထင်ကရ ဖြစ်စေမယ့် ဝန်ဆောင်မှု ဗျူဟာများ ချမှတ်ခြင်း 

✅ Customer Service ပေးနေရတဲ့လူတွေ ဖြည့်ဆည်းထားရမယ့် အချက်များ 

✅ Service Blueprint ရေးဆွဲခြင်း အကျဥ်းချုပ်

✅ မထင်မှတ်ထားတဲ့ ပြသနာတွေကနေ အကျိုးမြတ်ထွက်အောင် လုပ်ဆောင်နိုင်ဖို့ 

✅ ပြသနာဖြစ်နေတဲ့ အခြေအနေတွေကို အကောင်းဆုံး ကိုင်တွယ်နိုင်ဖို့ 

✅ ဝန်ဆောင်မှု အရည်အသွေးတိုင်းတာခြင်း နည်းလမ်းများ 

✅ သိမ်မွေ့လှပတဲ့ ဝန်ဆောင်မှုပန်းပွင့်လေး အကြောင်း တွေကိုသင်ကြားရမှာပါပဲဖြစ်ပါတယ်။

Curriculum

22 Lessons.16 Videos.3h 24m total length
Module 1: What is the Services?
1.
Distinction of Services over Product
Video-18:00
2.
Understanding Customer Values
Video-13:00
3.
Links of Services Excellence
Video-7:00
4.
Type of Services
Video-9:00
5.
Module 1_ Quizz
Quizz-8 Questions
Better Customer Services _ Resources File
1.
Better Customer Services Plan
Video-1:00
2.
Better Customer Services Lesson Pdf Files
Video-1:00
Module 2: Service Principles and Building Relationship
1.
Relationship Factors
Video-9:00
2.
10 Principles for Service
Video-16:00
3.
Relationship Development Strategies
Video-6:00
4.
Relationship Bonds
Video-13:00
5.
Module 2_Quizz
Quizz-9 Questions
Module 3: Service Excellence
1.
Requirements for Customer Service Staffs
Video-6:00
2.
Service Blue Print Introduction
Video-8:00
3.
Service Elements & Competitive Leverage
Video-7:00
4.
Critical Incident Techniques
Video-5:00
5.
Complaint Handling Steps
Video-10:00
6.
Service Quality Criteria
Video-7:00
7.
Flowers of Service
Video-6:00
8.
Module 3_Quizz
Quizz-10 Questions
Final Notes
1.
Final Notes
Video-2:00

Instructor

instructor-profile
ကျွန်တော်က Pro Niti Co., Ltd ရဲ့ Founder/CEO တစ်ယောက်ဖြစ်ပါတယ်။ CCI France ကပေးတဲ့ ၂၀၁၈ ခုနှစ်အတွက် Myanmar Young Entrepreneur Award ရရှိထားပါတယ်။ BBC News မှာ Myanmar Tourism Young Entrepreneur အနေနဲ့ လည်းကောင်း၊ Rising Star Of Asesan အနေနဲ့ TTG Asia News တွင်လည်းကောင်း ဖော်ပြခံရပါတယ်။ လက်ရှိမှာတော့ စကော့တလန် နိုင်ငံမှ Heriot-Watt University ရဲ့ Edinburgh Business School တွင် မာစတာဘွဲ့အတွက် မာကက်တင်း ဘာသာရပ်အထူးပြုဖြင့်တက်ရောက်နေပါသည်။ Rotman School Of Management, University Of Toronto မှ ပို့ချတဲ့ Behavioural Economics (အပြုအမူဆိုင်ရာ ဘောဂဗေဒ)​ဘာသာရပ်ကိုလဲ တက်ရောက်လေ့လာခဲ့ပါသည်။ ကျွန််တော် B.Sc. Chemistry ဘွဲ့ ရရှိပြီးနောက်တွင် ခရီးသွားလာရေးစီမံခန့်ခွဲမှု (Tourism Studies and Management) နှင့် UK နိုင်ငံ ICM အသိအမှတ်ပြု Marketing Management၊ Financial Management နှင့် Digital Marketing Strategy တို့ကိုလည်း လေ့လာခဲ့ပါသည်။ ထို့ပြင် Neuro-Linguistic Programming၊ TimeLine Therapy၊ NLP coaching by American Board of NLP နှင့် Alliances from North American ကဲ့သို့သော အဖွဲ့အစည်းများမှာ အသိအမှတ်ပြု Practitioner တစ်ဦး၊ Trainer တစ်ဦး လည်း ဖြစ်ပါသည်။

Learner Feedback

5.0 rating
Loading...
    logo

    လုပ်ငန်းရှင်များ နှင့် Professionals များအတွက် စီးပွားရေးနှင့် စီမံခန့်ခွဲမှုဆိုင်ရာ၊​ Personal Development၊​ Professional Development အတွက်

    CoursesBooksBlogsSuper VersionLearnAbout Us
    social-tel://09880902558social-mailto://hello@betterversion.netsocial-https://facebook.com/betterversion.netsocial-https://www.youtube.com/c/BetterVersionMM
    Google Play StoreApp Store
    © 2025 Better Version. All rights reserved.
    facebookyoutube