ပြိုင်ဆိုင်မှု ပြင်းထန်လာတဲ့ စီးပွားရေးအသိုက်အဝန်းထဲမှာ အရောင်းရရှိရေးက လုပ်ငန်းတိုင်းရဲ့ အသက်သွေးကြောဖြစ်လာတယ်။ အရောင်းမရှိရင် သွေးမရှိတော့လူလိုဘဲ။ မရှင်သန်နိုင်ဘူး။
လုပ်ငန်းကြီးကြီး၊ သေးသေး 𝐏𝐫𝐨𝐣𝐞𝐜𝐭 𝐌𝐚𝐧𝐚𝐠𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐒𝐤𝐢𝐥𝐥𝐬 ကောင်းတဲ့လူတွေ ဦးဆောင်တဲ့ လုပ်ငန်းတွေက ပိုပြီး အောင်မြင်ကြမှာပါ။
ဒီတစ်ခေါက်မှာတော့ လုပ်ငန်းတစ်ခုရဲ့အရေးပါဆုံးကဏ္ဍတစ်ခုဖြစ်တဲ့ အဖွဲ့အစည်းတစ်ခုကို ဘယ်လိုခိုင်မာအောင်တည်ဆောက်မလဲ။ အဖွဲ့ဝင်တွေကြား ဘယ်လိုညှိနှိုင်းလုပ်ဆောင်ကြမလဲ ဆိုတာကို ပြောပြပေးသွားမှာဖြစ်ပါတယ်။
ဈေးနှုန်းက လုပ်ငန်းတစ်ခု ဈေးကွက်ထဲမှာ ဘယ်လိုအနေအထားနဲ့ရပ်တည်နေလဲ ဆိုတာရဲ့ အဓိကအချက်ဖြစ်ပြီး ဝင်ငွေအပေါ်မှာ တိုက်ရိုက်သက်ရောက်မှုရှိပါတယ်။
လုပ်ငန်းတစ်ခုရှိလာပြီဆိုရင် ခေါင်းဆောင်ဆိုတာ မဖြစ်မနေလိုအပ်ပါတယ်။ ခေါင်းဆောင်ဆိုတဲ့အတိုင်း ဦးဆောင်နိုင်မယ့်စွမ်းရည်တွေ ရှိကိုရှိထားသင့်တယ်။
လုပ်ငန်းတစ်ခုက ကြီးသည်ဖြစ်စေ၊ ငယ်သည်ဖြစ်စေ လုပ်ငန်းရဲ့ အခြေခံနည်းစနစ်တွေကတော့ အတူတူပဲဖြစ်ပါတယ်။ရေရှည်အောင်မြင်ပြီး တိုးတက်တဲ့ လုပ်ငန်းခွင်တစ်ရပ်ဖြစ်ဖို့ လုပ်ငန်းနည်းစနစ်တွေကို မြှင့်တင်ရပါမယ်။
အရင်ဆုံး လူတွေက ဘာကို အရင်ဆုံး တွေးပေး၊ စိတ်ဝင်စားပေးလဲ သိကြလား... ကိုယ့်ကိုယ်ကို အရင်ဆုံးကြည့်တဲ့လူတွေရှိမယ်... နောက်မှ ကိုယ့်မိသားစု၊ ချစ်သူ၊ ပိုင်ဆိုင်တဲ့ပစ္စည်း၊ ဥစ္စာ တွေကို တွေးပေးမယ်။ နောက်တစ်ဆင့်မှ သူငယ်ချင်း၊ အသိမိတ်ဆွေ၊ လူမျိုး၊ နိုင်ငံ ကို တွေးပေးကြတယ်။ “ ဒါ ငါ့မိသားစု၊ ဒါ ငါ့သူငယ်ချင်း၊ ဒါ ငါ့ပစ္စည်း “
ကိုယ့်လုပ်ငန်းကလူတွေရဲ့ အမြင့်ဆုံး စွမ်းဆောင်ရည်ရဖို့အတွက်ဆိုရင် ဒီ ၃ ချက်ကို သေချာ စဥ်းစားပြီး ပြင်ဆင် လုပ်ဆောင်သင့်တယ်။
ကျယ်ပြန့်လာတဲ့ ဒီဂျစ်တယ်မားကတ်တင်းတွေရဲ့ ရေစီးကြောင်းကို လိုက်ပြီး အသေးစားအလတ်စားလုပ်ငန်းတွေရဲ့ စီးပွားရေးချဲ့ထွင်တာတွေကို ပိုလုပ်ဆောင်နိုင်ဖို့ အခုခေတ်မှာ အသုံးများနေတဲ့နည်းလမ်းတွေကို ပြောပြပေးလိုက်ပါတယ်။
ဆိုရှယ်မီဒီယာဆိုတာ သုံးစွဲသူတွေနဲ့ထိတွေ့နိုင်ဖို့၊ ကိုယ့်လုပ်ငန်းကို လူတွေသတိထားမိလာစေဖို့ နဲ့ လုပ်ငန်းတိုးတက်ရေးအတွက် တွန်းအားပေးလုပ်ဆောင်နိုင်မယ့် အစွမ်းထက် ကိရိယာတစ်ခုပဲ ဖြစ်ပါတယ်။ဒါကြောင့်ပဲ အသုံးပြုရမယ့်တကယ့် "Social Media Hacks 7ချက်" ကို အခုဖတ်ကြည့်လိုက်ရအောင်။
ဈေးကွက်ကိုထိုးဖောက်ပြီး ကိုယ့်လုပ်ငန်းရဲ့ပုံရိပ်ကို ရှိပြီးသားဖောက်သည်တွေအပြင် တခြားဖောက်သည်အသစ်၊ သုံးစွဲသူအသစ်တွေကို ဆွဲဆောင်နိုင်ဖို့ နည်းလမ်းတွေကို ရှာဖွေတဲ့နေရာမှာ အရေးပါတဲ့နေရာက ပါဝင်လာတဲ့ Email Marketing တွေအကြောင်းကို ဒီတစ်ခေါက်မှာ သေချာလေးပြောပြပေးသွားပါမယ်။
အရောင်းအဖွဲ့ ခေါင်းဆောင်တစ်ယောက်ရဲ့ တာဝန်က အရောင်းတစ်ဖွဲ့လုံးရဲ့ တိုးတက်ရေးကို တာဝန်ယူရတာအပြင် လုပ်ငန်းကုမ္ပဏီရဲ့ တိုးတက်ရေးကိုလည်းတာ၀န်ယူရတဲ့လူဆိုရင် မမှားပါဘူး။ အောင်မြင်တဲ့ အဖွဲ့အစည်း ဖြစ်ဖို့ဆို တာ ခေါင်းဆောင် အပေါ်မှာ အများကြီးမူတည် ပါတယ်။
အရောင်းသမားတစ်ယောက်ပဲဖြစ်ဖြစ်၊ အရောင်းမန်နေဂျာတစ်ယောက်ပဲဖြစ်ဖြစ် ၀ယ်သူတွေက နောက်မှ ပြန်ဆက်သွယ်ပါ၊ နောက်မှပြန်ပြောပေးမယ်၊ နောက်မှပဲပြန်လာခဲ့ပါဆိုတဲ့ ပြောဆိုမှုမျိုး ကို မဖြစ်မနေ ကြုံရမှာဖြစ်ပါတယ်။
မားကက်တင်းသင်တန်းတွေပေးရင်းနဲ့ အရောင်းပိုင်းနဲ့ပတ်သက်ပြီးမေးခွန်းတွေမေးခံရဖူးပါတယ်။ အဲဒါလေးတွေကို ချုပ်ပြီး ပြန်ရေးပေးလိုက်ပါတယ်။
Customers ဆိုတာ လုပ်ငန်းတစ်ခုအောင်မြင်ဖို့အတွက် အဓိကအသက်သွေးကြောတစ်ခုပါ။ ဒါကြောင့် ဖောက်သည်တွေကို ရေရှည်ဘယ်လိုထိန်းထားကြမလဲဆိုတာ ပြောပြပေးသွားမှာမို့လို့ အတူတူဖတ််ကြည့်လိုက်ရအောင်။
အရောင်းပိတ်ပြီဆိုရင် ထိရောက်မှုရှိတဲ့ ပြောဆိုဆက်ဆံမှု၊ ရင်းနှီးမှုတည်ဆောက်ခြင်း နဲ့ ဝယ်သူကို နားလည်ပေးနိုင်မှုတွေပါဝင်ပါတယ်။ ဒီမှာ အရောင်းပိတ်ခြင်း (Sales close) လုပ်တဲ့အခါမှာ အကူအညီဖြစ်စေမယ့် အရောင်းနည်းစနစ် ၇ ခုကို ပြောပြပေးပါမယ်။
လုပ်ငန်းရှင်များ နှင့် Professionals များအတွက် စီးပွားရေးနှင့် စီမံခန့်ခွဲမှုဆိုင်ရာ၊ Personal Development၊ Professional Development အတွက်