သင်က SME owner လား။ ဒါမှမဟုတ် Marketing နယ်ပယ်မှာ တာဝန်ယူ အလုပ်လုပ်နေရသူ တစ်ဦးလား။
လက်ရှိအခြေအနေတွေအရ လုပ်ငန်းရှင်တွေ အထူးသဖြင့် အသေးစားလုပ်ငန်းရှင်တွေမှာ ကိုယ့်လုပ်ငန်းအတွက်ကို တစ်ယောက်ထဲကပဲ အများကြီး တာဝန်ယူရတာတွေရှိတတ်ပါတယ်။အဲ့လို တာဝန်အများကြီးယူရတဲ့အခါ အာရုံမစိုက်နိုင်တော့ဘဲ ကိုယ်လိုချင်တဲ့ ရလာဒ်တွေ ရဖို့ခက်ခဲလာပါတယ်။
“များများသုံး=ပိုအောင်မြင်”ဆိုတဲ့ ဖော်မြူလာဟာလည်း ငွေကုန်ကြေးကျများပြီး ထင်သလောက်ထိရောက်မှုမရှိတာမျိုးကို တွေ့ရပါတယ်။ ကိုယ့်လုပ်ငန်း၊ ကိုယ့် customer တွေရဲ့ အကြိုက်ကို သေချာနားလည်ပြီး ထိရောက်တဲ့ မားကတ်တင်းနည်းလမ်းတွေကို အသုံးချပြီး ဝယ်သူတွေရင်ထဲရောက်အောင် လုပ်ဖို့လိုပါတယ်။
ဒီစာအုပ်မှာ ရေးသားထားတာတွေဟာ ကျောင်းစာအုပ်တွေလို သီအိုရီတွေကို ရေးပြထားတာ မဟုတ်ပါဘူး။ လက်ရှိ Marketer တိုင်း ကြုံရတဲ့ Media buying နဲ့ planning ပြသနာတွေ၊ Marketing strategy , idea တွေ content creation နဲ့ ပတ်သတ်ပြီး လုပ်ငန်းနယ်ပယ်အသီးသီးက Marketer တိုင်း ကြုံရတဲ့ စိန်ခေါ်မှုတွေ အခက်အခဲတွေကို အခန်းလိုက် ဖြေရှင်းဆွေးနွေးပေးထားတာပဲဖြစ်ပါတယ်။ မားကတ်တင်းနဲ့ လုပ်ငန်းတစ်ခုကို လူတွေရင်ထဲရောက်ဖို့ ကုန်ကျစရိတ် သက်သက်သာသာနဲ့ ဆောင်ရွက်နိုင်မယ့် နည်းလမ်းတွေကိုလည်း ရှင်းလင်းရေးသားပေးထားပါတယ်။
ဝယ်သူရဲ့ အခက်အခဲတွေ၊ လိုအပ်ချက်တွေ၊ နှစ်သက်မှုတွေကိုပါ နားလည်လာပြီး မိမိ career ကို Marketing နယ်ပယ်မှာ လုပ်ကိုင်လိုသူတွေအတွက် လိုအပ်တဲ့ knowledge , skills , mindset စတာတွေအပြင် personal branding တစ်ခုတည်ဆောက်နိုင်မယ့်အထိ အကြံဉာဏ်တွေကို ရေးသားပေးထားလို့ Marketing ကို စိတ်ဝင်စားတဲ့ လူတိုင်း လက်လွတ်မခံသင့်တဲ့ စာအုပ်ကောင်း တစ်အုပ်ပဲဖြစ်ပါတယ်။
📖 စာမျက်နှာ - ၁၈၇