Better Sales Mastery Series (Better Sales Mastery Series - အရောင်းပိုင်းကို ကျွမ်းကျင်ပိုင်နိုင်ပြီး ရောင်းအားတက်စေဖို့)
ရောင်းအားတက်ချင်ပြီး အရောင်းပိုင်းကို စနစ်တကျအကောင်းဆုံး စီမံခန့်ခွဲပြီး ဦးဆောင်ချင်တဲ့ Leader များ၊ အရောင်းမန်နေဂျာများ နှင့် လုပ်ငန်းရှင်များအတွက် – Better Sales Mastery Series
ရောင်းတတ်ရင် ရောင်းရတာပဲလို့ ပြောကြပေမယ့် အပြိုင်အဆိုင်များလာပြီး ၀ယ်သူတွေအတွက် ရွေးချယ်စရာများလာတဲ့ အခြေအနေမျိုးမှာ ရောင်းတတ်ရုံနဲ့ ရောင်းအားတက်လာဖို့ မလွယ်တော့ပါဘူး။
အရောင်းပိုင်းကို ဦးဆောင်နေရတဲ့
- အရောင်း Leader တွေ၊ supervisor တွေ
- မန်နေဂျာတွေ၊
- လုပ်ငန်းရှင်တွေအနေနဲ့
လက်ရှိအခြေအနေတွေအရ
🛑 ပြောင်းလဲလာတဲ့ ခေတ်နဲ့ ၀ယ်သူတွေရဲ့ ၀ယ်ယူမှု့ပုံစံတွေနဲ့ က အရင်ရောင်းနေတဲ့ ပုံစံနဲ့ မကိုက်တော့လို့ မရောင်းရဘူး။
🛑 စျေးကွက်ကို မျက်ခြေမပျက် အမှီလိုက်နိုင်တဲ့၊ မှန်ကန်ထိရောက်တဲ့ Sales Plan (အရောင်းဗျူဟာ) ချမှတ်ဖို့ ဘယ်က စရမှန်းမသိဘူး။
🛑 ပရိုမိုးရှင်းတွေ အပြိုင်လုပ်နေတဲ့ ခေတ်မှာ စျေးလျော့ရောင်းစရာမလိုပဲ ရောင်းလို့ ရမယ့်နည်းလမ်းတွေမသိဘူး။ မသုံးနိုင်ဘူးဖြစ်နေတယ်။
🛑 ကိုယ်ပါမှ အရောင်းအ၀ယ်ဖြစ်နေလို့ နေရာတကာအပင်ပမ်းခံနေရတဲ့အခြေအနေမျိုးကြုံနေရရင်…
🛑 ကိုယ့်နဲ့ အတူတူကြိုးစားနေတဲ့ ကိုယ့် team ရဲ့ အားသာချက်ကို အကောင်းဆုံးအသုံးမချနိုင်ဘူး။
🛑 ကိုယ့် team ကို စိတ်အားထက်သန်စေမယ့် Sales Target ချတာတွေ၊ motivation plan တွေလည်း ဘယ်ကစလုပ်ရမှန်းမသိဘူးဖြစ်နေတယ်။
🛑 အစည်းအဝေးတွေတော့ လုပ်နေပါရဲ့။ အချိန်သာကုန် ဘာရလာဒ်မှမရဘူး ဖြစ်နေတယ်ဆိုရင် Better Version ရဲ့ လူကြိုက်အများဆုံး “Better Sales Mastery Series” သင်တန်းက မိတ်ဆွေအတွက်ပါ။
ဒီသင်တန်းမှာ ရာထူးတက်ဖို့ ကြိုးစားနေတဲ့ Supervisor တွေ၊ မန်နေဂျာ၊ လုပ်ငန်းရှင်ပေါင်း ၁,၅၀၀ ကျော်တက်ရောက်နေတဲ့ အတန်းပါ။
သင်တန်းကာလ (၂) လတိတိကြာပါမယ်။ အခြေခံကနေစပြီး အရောင်းဗျူဟာပိုင်း၊ ဦးဆောင်မှုအပိုင်း ပါအသေးစိတ် သင်ကြားရမှာဖြစ်လို့ သင်ကြားချိန်စုစုပေါင်း နာရီ ၂၀ ရှိပါမယ်။
Better Version ရဲ့ ထုံးစံအတိုင်း လက်တွေ့အသုံးချနိုင်မယ့် နည်းလမ်းတွေ၊ လုပ်ငန်းမှာ တစ်ခါတည်းသုံးနိုင်မယ့် Tools & Templates ပေါင်း (၁၆) ခုတိတိပါပါမယ်။ တစ်ခြား Bonus တွေလည်းပါဦးမှာပါ။
သင်ကြားမယ့် ဆရာရဲ့ ပညာအရည်အချင်းနဲ့ လုပ်ငန်းအတွေ့အကြုံ၊ သင်တန်းမှာပါမယ့် သင်ခန်းစာ modules plan အသေးစိတ်၊ သင်တန်းစမယ့်ရက်၊ သင်ကြားမယ့်ပုံစံအသေးစိတ်ကို မက်ဆေ့ကတစ်ဆင့် စုံစမ်းနိုင်ပါတယ်။
၂ လအချိန်ရင်းနှီးမြုပ်နှံရုံနဲ့ အရောင်းပိုင်းမှာကျွမ်းကျင်ပိုင်နိုင်တဲ့ Sales Master တစ်ယောက်ဖြစ်နိုင်ဖို့အတွက် အခုပဲ
09-880902558, 09-880902559 ကိုလည်းအချိန်မရွေးဆက်သွယ်မေးမြန်းနိုင်ပါတယ်။
#betterversion #morethanyouthink #bettersalesmasteryseries #practicalsalestraining
- 4.6 (241 ratings)
- Myanmar
- 153 Lessons
- 241 Students
What you’ll learn
ဒီသင်တန်းတက်ပြီးရင်
✅ ကိုယ်တိုင်လည်း ပြောင်းလဲလာတဲ့ ၀ယ်သူ၊ ဖောက်သည်တွေရဲ့ ၀ယ်ယူမှုပုံစံတွေကို နားလည်ပြီး ရောင်းချတဲ့ပုံစံအသစ်တွေ၊ နည်းလမ်းအသစ်တွေကိုသေချာသိလာမယ်။
✅ စျေးကွက်ကို လေ့လာပြီး ကိုယ့်လုပ်ငန်းရပ်တည်မှုနဲ့ ကိုက်ညီပြီး မှန်ကန်ထိရောက်တဲ့ အရောင်းဗျူဟာ ကောင်းကောင်းချမှတ်နိုင်မယ်။
✅ အမြဲတမ်း ခေတ်ရှေ့ပြေးနေမယ့် promotion plan တွေ ကောင်းကောင်းစဥ်းစားနိုင်မယ်။
✅ ကိုယ့် အရောင်း Team ကိုလည်း အကောင်းဆုံးဦးဆောင်မှုပေးနိုင်ပြီး ရလာဒ်ကောင်းတဲ့ အရောင်းအဖွဲ့တစ်ခုဖန်တီးပေးနိုင်မယ်။
✅ အစည်းအဝေးတွေမှာဆိုရင်လည်း အချိန်မကုန်ပဲ ထိထိရောက်ရောက်နဲ့ ကိုယ်လိုချင်တဲ့ ရလာဒ်ရအောင် ဘယ်လိုလုပ်မလဲဆိုတဲ့ နည်းလမ်းတွေ သိလာမယ်။
✅ အရောင်းပိုင်းကို သေချာစနစ်တကျ စီမံခန့်ခွဲလာနိုင်လို့ စနစ်တကျနဲ့ ရောင်းအားတက်လာမှာ ဖြစ်ပါတယ်။
Curriculum
Selling Functions and Types Of Salesman (အရောင်းသမား အမျိုးအစားများ)
Ethical Selling (ကျင့်ဝတ်နဲ့ အညီ ရောင်းချခြင်း)
Mistakes Of The Salesmen (အရောင်းသမားတွေ ဘာတွေမှားလေ့ရှိကြလဲ။)
7 Steps Of Selling Process (ရောင်းချခြင်း အဆင့်များ)
5 Types Of Salesman Positions (အရောင်းသမားပုံစံ ၅ မျိုး)
Module 1 _ Quizzes
What is Communication? (Communication ဆိုတာ ဘာလဲ?)
Mistakes of Listening (ဝယ်သူတွေရဲ့ စကားသံတွေကို နားထောင်ရာမှာ ဖြစ်တတ်တဲ့ အမှားများ)
Art of Listening (ဂရုတစိုက် နားထောင်ခြင်း အနုပညာ)
Why do People Buy and How can You Position Yourself? (လူတွေ ဘာလို့ ဝယ်ကြတာလဲ ဘာလိုချင်လို့လဲ?)
FAB Selling Techniques (ဝယ်သူများကို အထိရောက်ဆုံး ပြောဆို တင်ပြရောင်းချခြင်း)
Understanding Customer Criteria (ဝယ်သူတွေရဲ့ ပုံစံကို သိရှိ နားလည်ခြင်း)
Sales Pitch (အချိန်အနည်းငယ်အတွင်း ထိထိရောက်ရောက် မိတ်ဆက်ခြင်း)
Module 2: Quizzes
Why Personality Types & 4 Kinds Of Personality
The Driver’s Personality Behavior and How to sell them (Driver Personality ရဲ့ အမူအကျင့်များ နဲ့ ဘယ်လိုရောင်းမလဲ။)
The Analytic’s Behavior and How to sell them (Analytic Personality ရဲ့ အမူအကျင့်များ နဲ့ ဘယ်လိုရောင်းမလဲ။)
The Amiable’s Behavior and How to sell them (Amiable Personality ရဲ့ အမူအကျင့်များ နဲ့ ဘယ်လိုရောင်းမလဲ။)
The Expressive’s Behavior and How to sell them (Expressive Personality ရဲ့ အမူအကျင့်များ နဲ့ ဘယ်လိုရောင်းမလဲ။)
Which personality is the best? (ဘယ်လို Personality က အကောင်းဆုံးလဲ။)
As A Top Salesman (ထိပ်တန်းအရောင်းသမားတစ်ယောက် အနေနဲ့ဆိုရင်…)
Modules 3_ Quizzes
Why do people object? (ဘာကြောင့် ငြင်းခံရတာလဲ)
5 types of Objection (အငြင်းခံရတဲ့ အကြောင်းရင်း ၅ ခု)
Course results 0% In Progress APAC Handling Objection Techniques (ငြင်းခံရလာတဲ့အခါ ဖြတ်ကျော်ရမယ့်နည်းလမ်း)
How to reduce Rejection Rate (ဝယ်သူဆီက အငြင်းခံရတဲ့နှုန်းနည်းအောင် ဘယ်လိုလုပ်မလဲ။)
Better Sales Mastery – Why and What? (အရောင်းပိုင်းဆိုင်ရာမှာ ကျွမ်းကျင်သူတစ်ယောက်ဖြစ်ဖို့)
9 Effective Sales Closing Techniques (ထိရောက်တဲ့ အရောင်းပိတ်နည်း ၉ နည်း)
2 Ways to Increase Your Sales Volume (ရောင်းအားတက်စေမယ့် နည်းလမ်း ၂ မျိုး)
Module 4_Quizzes
Why is Questioning important? (ဘာလို့ မေးခွန်းမေးမြန်းခြင်းက အရေးပါတာလဲ)
Rapport Building with customers (ဝယ်သူများနှင့် ရင်းနှီးမှု တည်ဆောက်ခြင်း)
Types of Questions (မေးခွန်းအမျိုးစားများ)
OPEN Questions Selling Techniques (မေးခွန်းများမေးမြန်းပြီး ရောင်းချခြင်း)
Module 5_Quizzes
10 Principle for Services
Complaint Handling Steps
BSS Modules – pdf
20 Questions to ask for buyer persona
Customer Persona
Sales Strategy – Template
Five Forces Analysis – Template
Media Plan Final
SWOT Tools
Contribution Margin Formula Excel_Template
Better Sales Strategist Course Introduction
About Sales Mastery Series
What are in the course for you?
Role and Responsibilities as A Sales Manager
Selling Function
Modules 6_Quizzes
A little bit about Marketing
Understanding Differences of Markets
When Customers gets Satisfaction
Types of Buyers
Types of Consumer Decision Making
Customer Decision Making Process
Factors Influencing on Consumer Decision Making Process
Steps of Customer Decision Making Process
Organizational Buying Behaviors
Module 2 : Understanding Different Characteristic of Markets Powerpoint Pdf
Modules 7_ Quizzes
What is Strategy?
Porter’s Five Forces Analysis
Product – Market Growth Strategies
BCG Portfolio (Allocating Your Resources)
Key Decision for Sales Strategy
Product Life Cycle
Diffusion of Innovation
Modules 8_ Quizzes
Sales Planning Process
Hierarchy of Sales Plan
Components of Sales Plan
PESTEL Analysis – Generating Strategy
SWOT Analysis – Generating Strategy
Which concepts are important?
Positioning Strategy
Forecasting & Budgeting
Modules 9_ Quizzes
Introduction of Sales Program
Critical Success Factors
SMART Goal Setting
Pricing Strategy
Promotion
Push Vs Pull Strategy
Relationship between Selling and Advertising
Distribution Channel Decision
Action and Control Plan
Modules 10_Quizzes
Introduction of Key Account Management
Key Account Management Criteria and Decision
Stage of KAM
Necessary Skills for KAM
Advantages and Danger of KAM
Building Relationship with KAM
Handling Relationship with KAM
Modules 11_Quizzes
Forecasting Tutorial
Forecasting.xlsx
Forecasting & Best Practices.pptx
BSL Modules – pdf
Job Analysis − excel file
Position Agreement – excel file
Salesforce Calculation – Template
Performance Appraisal and Bonus Calculation – Template
Contribution Margin Formula Excel_Template
Better Sales Leader Course Introduction
Leadership Vs Management
Leadership Myths
Why people follow you? – Influential Factors
A Leader’s Traits
6 Leadership Styles
Levels of Leadership
6 Quotients to become a great Leader
Emotional Quotient
Think & Find Out
Modules 12_Quizzes
Marketing Objective – Sales Objectives – Sales Strategy
Sales Vs Marketing Oriented Structure
Marketing Management and Personal Selling Management
Salesforce Structure Designs
Salesforce Size Calculation
Salesforce Size Calculation Tutorial
Sales Objectives Setting
Recruitment & Selection
Application form for Shortlists
The Interview and Techniques To Use
Modules 13_Quizzes
Motivation – Theory X & Theory Y
Motivation & Behaviors
Motivation – Maslow’s Hierarchy Of Needs
Motivation – Herzberg’s Dual Factor
Motivation- Vroom’s Expectancy Theory
Motivation – Adam’s Inequity Theory
Model of Salesforce Motivation
General Tips for Motivation
Motivations in Practices
10 Things To Motivate Your Team
No Cost and Low Cost Reward for Motivations
7 Challenges That Every Business Must Meet
Training – Process – Content – Methods
Compensation Plan
Modules 14_Quizzes
Sales Performance Evaluation Process
Performance Appraisal and Bonus Calculation
Performance Appraisal and Bonus Calculation (Tutorial)
Delegation
Modules 15_Quizzes
Effective Sales Meeting – Planning
Running An Effective Meeting
Running An Effective Huddle
Thank you Note
Modules 16-Quizzes
Instructor
Learner Feedback
4.6 ratingMin Than Htut
MMK 83,000
Min Than Htut
MMK 83,000
Min Than Htut
MMK 83,000
Min Than Htut
MMK 500,000
Min Than Htut
MMK 83,000
Shun Wutyi
Free
Min Than Htut
MMK 83,000
Min Than Htut
MMK 83,000
Min Than Htut
Free