Practical Marketing Strategies (Practical Marketing Strategies (လက်တွေ့အသုံးချ မားကတ်တင်းဗျူဟာချမှတ်နိုင်ဖို့))
မားကက်တင်း မတတ်ရင် စီးပွားရေး လုပ်လို့မရဘူး။ Management Guru ဖြစ်တဲ့ Dr. Peter Drucker ကတော့ “Business has only two basic functions - Marketing and Innovation.” လို့ ပြောပါတယ်။
အသေးစား၊ အလတ်စား လုပ်ငန်းရှင်တွေ၊ Freelancer တွေ၊ မာကက်တင်းနဲ့ အရောင်းပိုင်းမှာ အသက်မွေးဝမ်းကျောင်းလုပ်နေတဲ့ လူများအတွက် 5 Weeks Program - Practical Marketing Strategies
ဘာတွေရသွားမလဲ။
သင့်ကိုသင် ယုံကြည်မှုရှိရှိနဲ့ သင့်လုပ်ငန်းအတွက်ဘဲ ဖြစ်ဖြစ်၊ Personal branding အတွက်ဘဲ ဖြစ်ဖြစ် လက်တွေ့ အသုံးချလို့ရမယ့် မာကက်တင်းမဟာဗျူဟာ စဥ်းစားသုံးသပ်ချမှတ်နိုင်သွားဖို့အတွက်ဖြစ်ပါတယ်။ မားကက်တင်း မဟာဗျူဟာချမှတ်နိုင်ဖို့အတွက်ဆိုရင် အပိုင်း (၅) ပိုင်း ထည့်သွင်းစဥ်းစားရမှာ ဖြစ်ပါတယ်။
− ပထမတစ်ပိုင်းက Strategy ချမှတ်တဲ့အပိုင်းဖြစ်ပါတယ်။ ဒီအပိုင်းမှာဆိုရင် သင်က မားကက်တင်းနဲ့ပတ်သက်တဲ့ အခြေခံသဘောတရားတွေကို နားလည်ထားရမယ့်အပြင် သင့်လုပ်ငန်းအတွက်ချမှတ်ရမယ့် Corporate strategy၊ Business strategy သဘောတရားတွေကို နားလည်ထားရမယ်။
- − ဒုတိယတစ်ပိုင်းကတော့ ဈေးကွက်အနေအထားသုံးသပ်ချက်တွေလုပ်ရမှာဖြစ်ပါတယ်။သင် ဘယ်ဈေးကွက်ကို ရွေးချယ်မလဲ။ ရွေးချယ်တဲ့အခါမှာ ဘာတွေစဥ်းစားရမလဲ။ ဈေးကွက်ထဲမှာ ထင်သာမြင်သာ ဖြစ်နေအောင် တမူးထူးခြားနေအောင် ဘယ်လိုလုပ်နိုင်မလဲ သင့်ရဲ့ ပြိုင်ဘက်တွေနဲ့ ယှဥ်တဲ့အခါ အများနဲ့ကွဲထွက်နေအောင် ဘယ်လိုစဥ်းစားနိုင်မလဲ ဆိုတာတွေကို သိထားရမှာဖြစ်ပါတယ်။
- − တတိယတစ်ပိုင်းကတော့ Marketing program ရေးဆွဲတဲ့အပိုင်းဘဲ ဖြစ်ပါတယ်။ ဒီအပိုင်းမှာ ထုတ်ကုန်/ရောင်းကုန်အသစ်ဖန်တီးတာတွေ၊ ဈေးနှုန်းသတ်မှတ်ချက်တွေ၊ လူသိများလာအောင်လုပ်ဖို့နည်းလမ်းတွေအပြင်၊ ဖြန့်ဖြူးရောင်းချခြင်းအတွက် ဗျူဟာ ဆွဲနိုင်ရမှာဖြစ်ပါတယ်။ ဒါအပြင် ခေတ်နဲ့အညီ Digital Marketing Strategy ဘယ်ချမှတ်မလဲဆိုတာလဲ သိရမှာဖြစ်ပါတယ်။
- − နောက်တစ်ပိုင်းကတော့ ကိုယ်ထုတ်ကုန်/ရောင်းကုန်ပေါ်မှာ မူတည်ပြီးတော့ ကိုယ်ရောက်နေတဲ့ ဈေးကွက်ပေါ်မူတည်ပြီး မဟာဗျူဟာ ချမှတ်တာမျိုးဖြစ်ပါတယ်။ ထုတ်ကုန်အသစ်ဖြစ်နေရင် ဘယ်လိုဗျူဟာတွေသုံးနိုင်မလဲ။ တကယ်လို့ Growth ဖြစ်နေတဲ့ ဈေးကွက်ဖြစ်နေရင်ကော၊ ဒါမှမဟုတ် ဈေးကွက်ပျက်သလိုဖြစ်နေတဲ့ အနေအထားမှာဆိုရင် ဘယ်လိုနည်းလမ်းတွေသုံးနိုင်မလဲဆိုတာဘဲ ဖြစ်ပါတယ်။
- − နောက်ဆုံးတစ်ပိုင်းကတော့ အပေါ်မှာ ကိုယ်စီစဥ်ခဲ့တဲ့အရာတွေကို လက်တွေ့လုပ်ဆောင်ခြင်းဖြစ်ပြီးတော့ အပြောင်းအလဲတွေဖြစ်လာလဲ ဘယ်လို ရလာဒ်ကောင်းတွေရအောင် စီစဥ်လုပ်ဆောင်မလဲဆိုတာဘဲ ဖြစ်ပါတယ်။
သင့်အနေနဲ့ မားကတ်တင်း plan ကောင်းကောင်းဆွဲဖို့ လိုအပ်နေတယ်၊ စျေးကွက်နဲ့ ကိုက်ညီတဲ့ ဗျူဟာတွေ ချမှတ်ဖို့ လိုအပ်နေပြီဆိုရင် Practical Marketing Strategies အတန်းကို တက်ပါ။
- 4.1 (267 ratings)
- Myanmar
- 88 Lessons
- 267 Students
What you’ll learn
ဒီသင်တန်းကိုတက်ပြီးသွားရင်
-မားကတ်တင်းအခြေခံသဘောတရားတွေ၊ Business strategy တွေလေ့လာပြီး Competitive advantages တွေဘယ်လိုရှာမလဲ။
-Marketing plan ဆွဲတတ်ဖို့ သိထားသင့်တဲ့ အခြေခံအချက်တွေ၊
-Branding နဲ့ Differentiation အပိုင်း၊
-Marketing plan ဆွဲတဲ့အခါ product, price, promotion နဲ့ distribution အကြောင်းတွေကို ကိုယ်ကုန်ပစ္စည်း၊ ၀န်ဆောင်မှုပေါ်မူတည်ပြီး မှန်မှန်ကန်ကန်နဲ့ မားကတ်တင်းမဟာဗျူဟာချမှတ်နိုင်ဖို့၊
-Digital strategy တွေလည်း ဘယ်လိုလုပ်နိုင်မလဲ၊
-Marketing plan တစ်ခုရလာပြီးတဲ့အချိန်မှာလည်း ဘယ်လို ရလာဒ်တွေကိုတိုင်းမလဲ၊ Control လုပ်နိုင်မလဲ၊ ရလာဒ်ကောင်းတွေရအောင် စီစဥ်လုပ်ဆောင်မလဲဆိုတာတွေကို အသေးစိတ်လေ့လာရမှာပဲဖြစ်တဲ့ အပြင်
-လုပ်ငန်းခွင်မှာယုံကြည်မှုရှိရှိနဲ့လက်ရှိဈေးကွက်နဲ့အကိုက်ညီဆုံးမားကတ်တင်းဗျုဟာတွေကို ချမှတ်နိုင်သွားမှာပါ။
Curriculum
PMS Slide - pdf file
Customer Persona - Powerpoint File
Glossary of Advertising Terms - pdf File
Marketing Plan Format
Marketing Strategy How to Plan Yours in 12-Steps
Media Plan Final - Excel File
Social Media Marketing - Template
What Are You Going To Learn In This Course
Marketplace Concepts
Business Philosophies
Ethics In Marketing
Making Your Marketing Succeed
Module 1 _ Quizzes
Strategy concepts introduction
Competitive Strategies
Business Growth Strategies
Macro and Micro Analysis
7 Domains Of Attractive Opportunities
Setting Strategies
Data To Support Your Decision
Module 2 - Quizzes
Consumer Behaviors Introduction
Social Influence : Consumer Behaviors
Personal Characteristics (Personality - Perception - Perceived Risks)
Personal Characteristics ( Learning - Memory - Motivations)
Level Of involvement and decision making process
Module 3 _ Quizzes
Organizational Customers - Differences With Consumer Markets
Buying Center and Decision Making Process
Buying Situation and System Selling
Organizational Customer Types
Module 4 - Quizzes
STPD Introduction
Segmentation Ways and Customer Persona
Targeting Strategies
Positioning Strategies
5 Differentiation Ways
Module 5 - Quizzes
Branding
Brand Strategies - Style - Portfolio
Module 6 _ Quizzes
Marketing Strategies Introduction
Marketing Strategies For New Market Entries
Marketing Strategies For Growth Market
Marketing Strategies For Mature Market
Marketing Strategies For Decline Market
Module 7 _ Quizzes
Forecasting Tutorial
Forecasting _ Excel File
Forecasting & Best Practices _ Power Point
Marketing Programme
Understanding Product Concepts
Types of Goods (Consumer and Industrial)
Packaging
Service
New Product Development
Module 8 - Quizzes
Pricing Objectives
Understanding Demands
Pricing Methods
Psychology Of Pricing
Module 9 - Quizzes
Distribution Introduction
Channel Members and Their Functions
Choosing Channel Members
Retail Strategies
Module 10 - Quizzes
IMC Introduction
Promotional Tools
Communication Models
IMC Planning
Mass Communication
Sales Promotions
Public Relations And Sponsorship
Direct Marketing
Personal Selling
Digital Strategy Introduction
Tools For Digital Marketing
Digital Strategy Process
Consumer Decision Making In Digital Age
Module 11 - Quizzes
Digital Strategy Introduction
Digital Marketing Communications Strategy Process
Tools For Digital Marketing
Effective Implementation
Marketing Planning : Step By Step
Final Note
Module 12 - Quizzes
Instructor
Learner Feedback
4.1 ratingMin Than Htut
MMK 83,000
Min Than Htut
MMK 95,000
Min Than Htut
MMK 500,000
Min Than Htut
MMK 83,000
Min Than Htut
MMK 83,000