ကိုယ့်လုပ်ငန်းကလူတွေရဲ့ အမြင့်ဆုံး စွမ်းဆောင်ရည်ရဖို့အတွက်ဆိုရင် ဒီ ၃ ချက်ကို သေချာ စဥ်းစားပြီး ပြင်ဆင် လုပ်ဆောင်သင့်တယ်။
အရောင်းအဖွဲ့ ခေါင်းဆောင်တစ်ယောက်ရဲ့ တာဝန်က အရောင်းတစ်ဖွဲ့လုံးရဲ့ တိုးတက်ရေးကို တာဝန်ယူရတာအပြင် လုပ်ငန်းကုမ္ပဏီရဲ့ တိုးတက်ရေးကိုလည်းတာ၀န်ယူရတဲ့လူဆိုရင် မမှားပါဘူး။ အောင်မြင်တဲ့ အဖွဲ့အစည်း ဖြစ်ဖို့ဆို တာ ခေါင်းဆောင် အပေါ်မှာ အများကြီးမူတည် ပါတယ်။
လုပ်ငန်းကြီးကြီး၊ သေးသေး 𝐏𝐫𝐨𝐣𝐞𝐜𝐭 𝐌𝐚𝐧𝐚𝐠𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐒𝐤𝐢𝐥𝐥𝐬 ကောင်းတဲ့လူတွေ ဦးဆောင်တဲ့ လုပ်ငန်းတွေက ပိုပြီး အောင်မြင်ကြမှာပါ။
လုပ်ငန်းတစ်ခုရှိလာပြီဆိုရင် ခေါင်းဆောင်ဆိုတာ မဖြစ်မနေလိုအပ်ပါတယ်။ ခေါင်းဆောင်ဆိုတဲ့အတိုင်း ဦးဆောင်နိုင်မယ့်စွမ်းရည်တွေ ရှိကိုရှိထားသင့်တယ်။
လုပ်ငန်းတစ်ခုက ကြီးသည်ဖြစ်စေ၊ ငယ်သည်ဖြစ်စေ လုပ်ငန်းရဲ့ အခြေခံနည်းစနစ်တွေကတော့ အတူတူပဲဖြစ်ပါတယ်။ရေရှည်အောင်မြင်ပြီး တိုးတက်တဲ့ လုပ်ငန်းခွင်တစ်ရပ်ဖြစ်ဖို့ လုပ်ငန်းနည်းစနစ်တွေကို မြှင့်တင်ရပါမယ်။
ဒီပိုစ့်မှာ Better Version ပရိတ်သတ်တွေအတွက် အရောင်းပိုင်း၊ မားကက်တင်းပိုင်းအတွက် တိုင်းတာရေး စနစ်လုပ်နိုင်ဖို့အတွက် အဆင့်တွေကို ပြောပြပေးသွားမှာ ဖြစ်ပါတယ်။
လူတိုင်းမှာ တန်းတူညီစွာရတာဆိုလို့ “အချိန်” ဘဲရှိတယ်။ ဘီလီယံနာတွေကနေ သန့်ရှင်းသမားထိ အချိန် ၂၄ နာရီဘဲ ရမှာပါ။ အချိန်ကိုအကောင်းဆုံးအသုံးချနိုင်တဲ့ လူတွေဘဲ ရလဒ်ကောင်းတွေရယူနိုင်မှာ ဖြစ်ပါတယ်။
ဒီနေ့ကျွန်တော် မျှဝေပေးချင်တဲ့ အကြောင်းအရာကတော့ Marketing Audit ဘယ်လိုလုပ်ကြမလဲ။ ဘာတွေ စဉ်းစားကြရမလဲ ဆိုတာ အကြောင်းအရာပေါ့။
ခေါင်းဆောင် တစ်ယောက်ဖြစ်လာပြီဆိုရင် “ငါ” အစား “ငါတို့” လို့ပြောင်းစဉ်းစားပါ။ကိုယ့် ရဲ့အောင်မြင်မှုဟာ ကိုယ်တစ်ယောက်ထဲတော်နေလို့ မဟုတ်ပါဘူး၊ တစ်သင်းလုံးတော်လို့ပါ။
လုပ်ငန်းရှင်များ နှင့် Professionals များအတွက် စီးပွားရေးနှင့် စီမံခန့်ခွဲမှုဆိုင်ရာ၊ Personal Development၊ Professional Development အတွက်